dayzofmylife -

Dumma dumma hosta

Idag har vi bara vart hemma och tittat på film och ätit en massa gott.
En bra början på ledigheten :)

Har massor att göra men vet inte riktigt vart jag ska börja.
Tar jag tag i det ena hinner jag inte med det andra osv.
Så det enklaste var bara att låta allt vara och mysa med killarna.
Ett väldigt klokt beslut med andra ord för nu känner jag mig pigg och utvilad.
Kan även bero på flertalet kaffekoppar som gjort mig sällskap under dagen.

Alla sover här hemma och jag trängs i sängen tillsammans med två väldigt hostiga och snuviga små.Inte kul alls.
Svårt att somna när man hör hur jobbig och irriterande hostan är.Mina hjärtan.

Så min störta önskan till tomten är för tillfället en dundersupermagiskt medicin eller huskur som gör killarna friska på bara några sekunder.Och så lite snö på det också...Inte mkt begärt alls hihi.

Natti natti






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole