dayzofmylife -

Födelsedags måndag :)

Börjar dagen med en lugn resa till praktiken där vi ska spendera nästan hela morgonen i skogen.
Inte något jag ser fram emot precis...Men vad gör det om hundra år :)

Känns inte alls att man fyller år.
Tur att man har killarna som gör det hela lite roligare och spännande.Det har smusslats och fnittrats i massor de senaste dagarna och killarna har knappt kunnat hålla sig för skratt.I lördags kunde dom äntligen avslöja sina hemligheter och ge mig presenter.
Det blev en kväll med god middag i goda vänner sällskap.

Idag ska dagen firas tillsammans med mina älskade.Behöver inget mer.
Och det jag önskar mig allra mest just nu....En massa massa snö!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole