dayzofmylife -

Ugglar

Intressant och givande seminarium men tröttheten gör sig påmind och jag längtar mest hem till soffan.
Och när det blir alldeles för tröttsamt och långtråkigt brukar det funka att ta fram mitt fina pennfodral som gör mig en aning piggare och gladare.Vet inte om det bara är jag...
Men kommer ni ihåg när man var liten och gick i skolan och terminen drog igång och det var så spännande att börja i en ny klass?
Jag tyckte däremot att det roligaste var att köpa fina pennor och sudd,fina block och så något snyggt papper att klä böckerna och skolbänken i.Det var höjdpunkten på året.Och det känns lite så fortfarande...
Vet inte hur många pennor och block jag averkat under mina år på universitetet?Och skulle mer än gärna klä min kurslittertur i något snyggt papper men det känns lite mycket.Jag är en prylgalning har jag konstaterat.
Och jag bli lycklig i själen när jag får tillfälle att shoppa lite smått och gott till skolan.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole