dayzofmylife -

Onsdag soliga onsdag

Då sitter man här i skolan igen.

Igår var ingen bra dag,mycket plugg och så en massa annat som tog på krafterna rejält.
En hel del negativ energi tyvärr som man inte kan göra så värst mycket åt.Ibland blir det bara så :(

Kom hem med världens huvudvärk och ville bara lägga mig.
Men istället blev det Lego bygge med pojkarna och en massa skratt och bus.
Och genast kändes ALLT lite bättre.

Kvällens spenderades i soffan tittandes på tv och snackade skit med min hubbie.
Jag behöver inte ens yttra ett ord men ändå kan han se att något inte stämmer.
Igår var en passande dag att krypa in i en varm famn och känna sig sådär liten,älskad och trygg.

Gårdagens reality-check fick mig att tänka till och tänka om,känns sorgligt och tungt men även nödvändigt.

Vi får se hur detta slutar...







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole