dayzofmylife -

Plugga plugga plugga plugga bort din sura min

Perfekt pluggväder idag.

Men konstigt nog sitter jag framför datorn och gör allt annat än pluggar.
Läste ganska mycket igår och började skriva på en uppgift som ska skickas in nästa fredag.
Så jag har ett litet försprång och förtjänar att vara lite lat och seg idag.

Annars är jag fortfarande på skithumör och går och bär på all den där negativa energin från i veckan.
Det tar verkligen på krafterna och tar fokus från allt annat.Om man bara kunde trolla bort allt det jobbiga.
En sak kan jag väl konstatera...Man känner iallfall att man lever...Att det finns en rå och kall verklighet.

Jag vet precis vad jag borde göra.
Men det är så himla svårt att släppa taget.
Så jäkla svårt att inse sanningen och få det bekräftat.
Men tids nog måste jag ta ett viktigt beslut och försöka gå vidare.
För det äter upp mig inifrån och är inte alls bra för mig.

Fortsätta plugga nu kanske...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole