dayzofmylife -

Host host

Ingen bra start på veckan...Idag är vi alla hemma.Killarna är förkylda och jag har vart dålig i magen hela helgen.
Har sovit i perioder och förflyttat mig från sängen till soffan till killarnas rum,tillbaka till sängen och sen en vända till soffan igen.Känner mig som en zombie och är helt slut i huvudet och i hela kroppen för den delen.

Och bara tanken på att jag MÅSTE tentaplugga idag gör mig illamående.
Ingen bra dag idag.Hoppas att det vänder.



Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Hoppas att din dag vart bra, och att tentan gick bra

Svar: Åhh tack fina Mirre :) Det var ett bra tag sen var inne och kikade på din blogg men blir lika glad varje gång!!Så jkla snygga bilder :) Känner att jag också måste börja fota snart!!Men måste nog ta en ordentlig genomgång med min systemkamera,har en Nikon D3000 och brukar mest köra på Autoläget!!Du kanske kan ge mig lite tips?
dayzofmylife.blogg.se

2012-08-22 @ 23:59:36
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Tack snälla för de rara orden, det värmer att höra =D. Kul att du vill få ideeér av mig. Jag måste säga att jag är dålig själv på att mixtra och så, behöver fota mer manuellt jag med =D

Kramar

2012-08-28 @ 19:42:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole