dayzofmylife -

Tisdag

Händelserik morgon och massor att göra idag.
Den där att-göra-listan blir bara allt större och det känns lite stressande.Med tanke på att skolan drar igång nästa vecka och att dagarna kommer att tillbringas med näsan i kurslitteraturen så vill jag ha allt klart denna vecka.Tidsoptimist som man är tror man att allt kommer att bli gjort på bara några dagar.Men det blir nog inte så.
 
Idag måste jag nog hinna med att fixa lite här hemma iallafall.
Tråkiga saker som att sortera och vika tvätt och rensa i hyllor och lådor.Och slänga en massa saker.
Måste ner med lådorna med kurslitteratur som tar en massa plats här hemma,och göra plats för alla nya böcker.
Längtar tills den dagen då vi flyttar till större och jag kan få upp alla mina böcker i bokhyllan istället för att ha dem nerpackade i lådor.
Det är mycket pengar,svett och tårar investerade i mitt lilla bibliotek.Och nu är det bara sista året kvar och sen ut i verkligheten.
Känns både läskigt och spännande.Men det lämnar vi till lite senare.
 
För idag är det tisdag.
Vilket innebär fotbollsträning lite senare på kvällen för mina killar.I vanliga fall brukar jag ta på mig jogginskorna och ge mig ut på en runda när killarna tränar men idag vill jag vara med.Det är första gången sen sommaruppehållet och dom har längtat så mycket att jag bara måste vara med och dela den där glädjen och heja på lite.Men först fara runt som en virrvelvind här hemma och försöka få ordning på kaoset.
 
 
 
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole