dayzofmylife -

I ett hav av mediciner och snor

Finns inget annat sätt att beskriva vardagen för oss just nu.
Vi har åkt på en riktigt förkylning från helvetet med feber, snuva,hosta och allt vad det innebär.
Med killarna har det alltid vart antingen eller, de blir sjuka samtidigt eller en åt gången.
Själv föredrar jag att ha båda sjuka, mycket lättare att springa och passa upp på båda samtidigt än att ha en pigg och en hängig kille.Annars går man bara och väntar på tills näste man på tur och det kan bli riktigt långdraget.
Som nu ra...Sen förra torsdagen har vi vart hemma och mått skit.

Och nu är det även min tur.
Kan inte minnas senast jag mådde så pass dåligt,och ingen som passar upp och tar hand om mig.
Förrutom killarna då ra som verkar vara på bättringsvägen som som tjatar om att jag ska snyta mig och dricka mycket vätska.
Ja det är väl bra att dom tagit in den biten hehe.

Och mitt i allt detta står grupparbete på schemat och en redovising på måndag.
Jag måste tyvärr avstå från plugget just nu fast det skulle vara rätt skönt att komma ut lite och få andas.
Men skulle nog smitta ner hela universitet då och det är inte aktuellt.Tror inte mina kursare skulle bli så glada.
Så jag bidrar via telefon och dator så gott jag kan...Ganska bra det då jag inte är en vacker syn för tillfället.

Så idag är vi tacksamma för förstående kursare och dagens underbara teknik!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole