dayzofmylife -

Ingen morgonmänniska

Verkligen inte någon morgonmänniska.
Att kliva upp tidigt är inte själva problemet,inte heller att få ligga kvar i en varm säng när det är svinkallt ute.
Allt det funkar och jag kommer ju iväg och oftast i tid men oftast rätt stressad.

Det är allt det här emellan.
Jag är nog ganska så seg och inte alls på bra humör.
Det här med att sitta och äta en lugn och fridfull frukost och lyssna på fågelkvittret utan fönstret.
Fågelkvitter?Frukost?Lugn och ro?
Finns verkligen dessa underbara ting?

Jag kanske borde lägga om min planering lite.
Men att gå upp ytterligare en timme tidigare än vad jag egentligen gör är helt uteslutet.
Då ligger jag hellre kvar.

Fortsättning följer...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole