dayzofmylife -

Vart tog helgen vägen?

Tidsoptimist som man är planerar man in ett 70-tal saker att göra och inte ens hälften blir gjorda.
Så vad har helgen egentligen handlat om frågar jag mig denna tråkiga och lata söndag?
Ja inte det jag skulle kan vi väl konstatera utan helt andra mer roligare och givande saker.
Sådant som läker själen och sätter ett leende på läpparna i minst några veckor fram.

Under veckan har jag inte alls mått bra.
Allmänt låg och en aning sjuk,plus en att-göra-lista som aldrig tar slut vilket blev en hel del inställda planer tyvärr.
Men det tar vi igen snart!Så helgen handlade bara om att fånga dagen och ta det lite lugnt.Middag med goda vänner,lite vin,lite skitsnack och en hel massa skratt följt av bio med pojkarna och alldeles för mycket onyttiga saker. Till deras förtjusning. Och min fasa.
Och idag gav vi oss ut på en långpromenad i solen.Vilken underbar känsla att kunna slänga på sig en tunn jacka,gympadojor och solbrillor. Och inte frysa alls.Och nu ligger jag här och läser det sista inför skolan imorrn och försöker hålla mig vaken.
Kanske dags att sova.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole