dayzofmylife -

Vi tre

Äntligen fredag och äntligen kväll.

Vi har haft fullt upp ända sen vi kom hem från skola och förskola.
Och med fullt upp menar jag att vi har hittat på en massa bus och skoj som bara vi tre kan.
Vi fick bl a för oss att leta lite i skåpen för att se vad vi hittade och killarna hittade en glömd skatt.
Deras boxar med Moon Sand blev återupptäckta och dom satt länge och roade sig med det.

Jag hann fixa här hemma med städandet och matlagning.
Även fast jag hellre skulle lämnat dammråttorna precis där dom var och beställt hem pizza till middag.
Men det blev gjort iallafall så man slipper hålla på att storstäda i helgen.Och så har vi mat till lunch imorrn också.
Och när väl mina herrar vart klara med sitt sandslottbygge så var det rakt in i duschen för sanden hade hamnat på alla ställen förrutom i själva lådan där den ska vara.Så det var bara att skrubba av sig.Och själv fick jag ta fram dammsugaren IGEN för att få bort allt.

Nu har de båda däckat på soffan och jag ska ta tag i pluggandet en stund innan jag själv somnar.
Vi har vart igång sen 5.30 imorse och det känns i både kropp och huvud...Är helt slut.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole