dayzofmylife -

Vill ha

Våren är här och det är dags att sätta lite färg på tillvaron.
Och finns det bättre sätt att göra det på än med denna rosa skönhet från Nikon?
Har gått och suktat efter den ett bra tag nu men för tillfället får jag hålla mig från att köpa den.
Har en relativ ny och grymt bra systemkamera från just Nikon redan och jag måste väl säga att den används rätt sällan.
Den är ju ganska stor och inte en kamera man går runt och bär på dagligen.

Jag borde egentligen köpa en bra digitalkamera och köra på det istället.
En kamera som är lätt att ta med sig, tar lite plats, som tar bra bilder,och till ett hyfsat pris såklart.
Men kan trots det inte dämpa begäret efter min rosa skönhet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole