dayzofmylife -

Kaos

Vilken morgon!

Andra dagen denna vecka som det är totalt kaos med tågen och en massa signalfel hela tiden.

I måndags höll det i sig rätt länge och jag hade tur att få skjuts fram och tillbaka av en kursare.
 Idag hade jag inte lika mycket tur och har precis satt mig ner i biblioteket här i skolan.Åkte hemifrån kvart i sju imorse.
Mer än två timmar i regnet och åkandes fram och tillbaka för att komma fram.Tänker inte ens berätta vad jag vart med om för det är helt galet.Tänkt vad att ett signalfel och en massa försenade tåg kan göra med oss människor.Rena rama dårhuset.

Men nu är jag iallafall framme i skolan.
Frusen.Trött.Irriterad.Frustrerad.Sen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole