dayzofmylife -

Söndag

Ännu en vecka som kommer till sitt slut och ännu en intensiv vecka som väntar.

Never ending story.Har en miljon tankar och funderingar i huvudet som inte riktigt hittar en väg ut,en hel del som verkligen skulle behövas formuleras eller klottras ner på papper.Men för tillfället blir dom kvar i tryggt förvar hos mig.Bara tillfälligt.

 

Tro inte nu att jag håller på att bli tokig för det stadiet passerade jag för längesen.Det rätta är nog att säga att graden av tokighet har ökat något.Det är bara dessa seriösa universitetsstudier som tar ut sin rätt.Alldeles för många brända hjärncellerna som inte riktigt vill gå ihop med vardagen och allt det andra.That's it!Livet är inte alltid lätt men det är bara att gilla läget.

 

Förhoppningsvis kan jag snart göra lemonad av de där citronerna som ligger och skräpar och återigen gå omkring med ett leende på läpparna.Slutsvamlat för idag!!



Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Ha ett bra veckostart nu och njut lite också även om du har fullt upp
kramar

2012-09-16 @ 18:08:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Postat av: Marie

ja det är verkligen jätteskönt att planera, samt att det är så mycket roligare att göra maträtter och det med, sedan sparar man in pengar också
kraam

2012-09-18 @ 19:01:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0
Design av xoxonicole